Elektronische kattenbak gevaarlijk

• Corine
  • Corine's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 weken 2 dagen geleden #631 door Corine
Beantwoord door Corine in topic Elektronische kattenbak gevaarlijk
Een eigenaar van een elektronische kattenbak heeft geïnformeerd bij een fabrikant van deze bakken. Ik zou nog steeds het risico niet nemen.
Hieronder vindt u de reactie van de eigenaar en de fabrikant.

Over dat filmpje die nu rondgaat waarbij de kat kwam vast te zitten, heb ik aan litter robot gevraagd hoe het zo mis kon gaan. De robot was te dicht tegen de muur aangezet in het kort. Dus hou het van de muur af. Dit is hun reactie:
Hello .......... – Thank you for reaching out with your concerns. We can confirm that the cat in the video is okay and was not injured. As seen in the video, the Litter-Robot was pushed up tight against the wall, which affected the sensitivity of the cat sensor. The cat was unharmed due to the cat sensor detecting the weight when the unit came away from the wall from the cat moving inside the unit. If the cat sensor had not detected the cat, the pinch detect would have also stopped the globe, preventing injury. This is the only time in our 20-year history that we have seen this sort of incident. With more than 300,000 Litter-Robots sold worldwide, please rest assured that your cat’s safety is our top priority.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om te deelnemen aan het gesprek.

• Corine
  • Corine's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Administrator
  • Administrator
Meer
3 weken 2 dagen geleden #630 door Corine
Elektronische kattenbak gevaarlijk werd gestart door Corine
Er bestaan elektronische ronde kattenbakken, die ronddraaien als uw kat zijn behoefte gedaan heeft. Op deze manier worden de schone kattenkorrels gescheiden van de vuile kattenkorrels en uitwerpselen. Op facebook staat een filmpje van zo'n kattenbak waarin een kat bekneld zit wanneer de bak draait. Het gekrijs van de kat gaat door merg en been, daarom heb ik het filmpje hier niet geplaatst. Gelukkig was de eigenaar thuis, zodat hij zijn kat snel kon bevrijden.
De afbeelding bij dit artikel is niet het filmpje van facebook, maar een foto van de hierboven genoemde of soortgelijke kattenbak.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om te deelnemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena