Suikerkat

Meer
2 jaren 8 maanden geleden #534 door Corine
Beantwoord door Corine in topic Suikerkat
Gelukkig heeft Rossi geen probleem in zijn kaak is inmiddels gebleken uit de ct scan. Het goed instellen op insuline heeft nog even tijd nodig, maar het testen en prikken gaan goed inmiddels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
2 jaren 10 maanden geleden #519 door Corine
Bianca heeft hulp gehad van iemand uit een dorp in de buurt om insuline te spuiten gisteravond en vanochtend heeft ze het zelf gedaan. Dit is een eerste stap in de goede richting, goed gedaan ! Het testen gaat je ook nog lukken, Succes.

Meer
2 jaren 10 maanden geleden #518 door Corine
Dat is een enorme ingreep, waarover je nog niet eerder verteld had. Ik kan me voorstellen dat je je daar heel veel zorgen over maakt. Helaas kan ik je alleen maar adviseren om hierover goed te overleggen met je dierenarts en samen met hem te besluiten hoe nu verder te gaan met zijn kaakprobleem. Ik wens je veel sterkte.

• Bianca
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw forumlid
  • Nieuw forumlid
Meer
2 jaren 10 maanden geleden #517 door Bianca
Beantwoord door Bianca in topic Suikerkat
Daar gaat het niet om. Ik ben wel een doorzetter. Heb alleen net de internist gesproken en de prognose voor zijn kaak is niet al te best. Dat is een enorme ingreep. Eerst zou hij ct moeten. Dan een amputatie van zijn kaak. Meestal is dat vooraan. Maar bij Rossi achterin. En dat is minder positief.

Meer
2 jaren 10 maanden geleden - 2 jaren 10 maanden geleden #516 door Corine
Kop op Bianca ! Ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent van de diagnose diabetes en het feit dat je moet gaan testen en spuiten. Er bestaat een kans dat Rossi niet levenslang insuline nodig heeft als je hem nu behandelt en hij geen prednison meer nodig heeft. Bijna niemand lukt het meteen om de bloedsuikerspiegel van zijn kat te testen. Ik testte Salem regelmatig om te kijken of hij nog geen diabetes had i.v.m. zijn alvleesklierprobleem. Ook mij lukte het niet meteen, maar de aanhouder wint, zie ook alle topics hierover op het diabetesvorm. Mogelijk krijg je ook snel hulp, je hulpvraag is pas sinds gisteravond bekend en inmiddels op verschillende plaatsen gepost. Succes !
P.s : een startdosering mag nooit te hoog zijn en ook niet te snel verhoogd worden.
Laatst bewerkt 2 jaren 10 maanden geleden doorCorine.

• Bianca
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw forumlid
  • Nieuw forumlid
Meer
2 jaren 10 maanden geleden #514 door Bianca
Beantwoord door Bianca in topic Suikerkat
Hij kreeg recent wat Renske tonijn zodat zijn medicatie erin gaat.
Verder kreeg ie tv gastro intestinal.
Ik heb vandaag pas gehoord dat zijn waarde iets verhoogd is.
Rauw vlees heb ik 2 jaar geprobeerd. Word hem niet. Hij heeft ook slokdarm ontsteking en kaak artrose

Dus wat ik hem nu geven moet. Ik denk een minder vette tonijn soort.

Verder ben ik wel bekend met alvleesklier ontsteking. Heb er alles voor in huis. Net internist gesproken en die geeft aan dat we nu moeten richten op glucose. Als er niemand is die mij kan helpen dan zou een lage dosering zijn advies zijn. Maar ook dat gaat mij niet lukken

Gemaakt door Kunena