verdriet om overlijden kater

• Willemien
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw forumlid
  • Nieuw forumlid
Meer
4 weken 2 dagen geleden #656 door Willemien
Beantwoord door Willemien in topic verdriet om overlijden kater
Beste Corine,

Dank voor het plaatsen van de foto van Tommie.

Liefs,

Willemien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 maand 6 dagen geleden #654 door Corine
Beantwoord door Corine in topic verdriet om overlijden kater
Hallo Willemien,
natuurlijk mag je een foto van Tommie plaatsen. Je kunt de foto zelf plaatsen, maar ik wil het ook voor je doen. Als je een foto stuurt van Tommie naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. plaats ik de foto voor je.

• Willemien
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw forumlid
  • Nieuw forumlid
Meer
1 maand 1 week geleden #653 door Willemien
Lieve Corine en Helga,

Dank jullie wel voor jullie steun. Jullie woorden doen mij heel erg goed. Ik zou graag een fotootje van Tommie willen toevoegen maar ik weet niet hoe dat moet. Wellicht kunnen jullie mij helpen. Heel veel liefs, Willemien

Meer
1 maand 1 week geleden #652 door Felice
Beantwoord door Felice in topic verdriet om overlijden kater
Lieve Willemien,
Tommie zal zeker aangevoeld hebben dat hij aan het sterven was.
Hij heeft tot op het laatste moment zich zo geborgen mogen voelen. Zoveel intense liefde die zo voelbaar aanwezig is.
Weet dat jouw Tommie erg gelukkig was bij jullie.
Ik wens jou heel veel kracht toe en mocht je nood hebben aan een babbel, mag je mij zeker contacteren.
Veel liefs, Helga.

Meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 1 week geleden #650 door Corine
Beantwoord door Corine in topic verdriet om overlijden kater
Lieve Willemien,
wat een ontroerend verhaal heb je toegevoegd aan dit topic. Jullie hebben voor Tommie, heel liefdevol het enige wat je nog kon doen gedaan, dat is echte dierenliefde.Tommie is voor altijd in jullie harten aanwezig, Ik wens jullie nogmaals veel sterkte.

Bijlagen:
Laatst bewerkt 1 maand 1 week geleden door Corine.

• Willemien
  • Onderwerp Auteur
  • Nieuw forumlid
  • Nieuw forumlid
Meer
1 maand 1 week geleden - 1 maand 6 dagen geleden #649 door Willemien
Lieve Felice,

Dank je wel dat je je verhaal over Takira met mij wilde delen. Je gevoelens zijn heel herkenbaar.
Tommie vermagerde de laatste weken en normaal kwam hij na zijn rondje buiten altijd snel naar binnen om te eten.. Deze ochtend duurde het heel lang. Ik was bang dat hij zijn dood misschien voelde aankomen en zich zo verstoppen buiten. Enkele uren later vond ik hem ook zijn kleedje maar hij wankelde en kon niet goed lopen. Ik heb mijn zoon, Laurens, gebeld die snel kwam. Tommie was onrustig en ademde moeilijk. Laurens heeft hem op schoot genomen en licht gemasseerd waardoor hij rustiger werd. Het was duidelijk dat hij stervende was. Wij wilde hem verder leed besparen. Ik heb mijn man en andere zoon gebeld die gelijk naar huis gekomen zijn. De dierenarts had geen tijd om te komen. Uiteindelijk konden wij in de namiddag komen op een andere praktijk. Wij zijn met zijn allen naar de dierenarts gereden. Laurens heeft Tommie tegen zich aan gehouden in een dekentje. Tommie keek hem nog heel lief aan. Na de euthanasie heeft minj man direct een kistje gemaakt en wij hebben het bekleed met een stuk van het dekbed waar hij graag op lag. Mijn andere zoon heeft een gat gegraven op het plekje in de tuin waar Tommie graag lag. Mijn man heeft een mooi beeldje gekocht van een poes dit staat nu op het grafje. Lieve Helga, je eindigt met hele mooie woorden. Dank je wel hiervoor. Liefs Willemien.
Laatst bewerkt 1 maand 6 dagen geleden door Corine.

Gemaakt door Kunena